2020-2021 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI GÜZ YARIYILI
DERS KAYITLARINDA ÖĞRENCİLERİN YAPMASI GEREKEN İŞLEMLER
1-) Katkı Payları / Öğrenim Ücretlerinin Ödenmesi
* Katkı Paylarınızı (öğrenim süresini aşan normal öğretim öğrencileri ve aynı anda iki farklı diploma programında kaydı öğrenciler) Öğrenim Ücretlerinizi (ikinci öğretim öğrencileri) 28 Eylül-02 Ekim 2020 tarihleri arasında 11 haneli T.C kimlik numaranız ile Türkiye’nin her yerindeki Ziraat Bankası şubelerinden ödeyebilirsiniz.
(Bankamatik ile katkı payı/öğrenim ücreti yatıracak öğrenciler anlaşmalı üniversiteler kısmından ödeme yapmaları gerekmektedir.) Havale ile ödeme yapılmayacaktır.
*Ödeme işlemini gerçekleştirdikten sonra banka görevlisinden 2 (iki) adet dekont almanız gerekmektedir. Katkı Payı/Öğrenim Ücreti dekontunu kayıt yenileme tarihleri arasında Öğrenci İşleri Daire Başkanlığına veya Akademik danışmanınıza teslim etme zorunluluğunuz yoktur. Fakat oluşabilecek sorunların çözümü için dekontunuzu saklayınız.
2-) Ders Kayıt İşlemleri
*28 Eylül-02 Ekim 2020 tarihleri arasında Üniversitemiz bünyesindeki bütün Fakülte/Enstitü/Yüksekokul/Meslek Yüksekokulu ve hazırlık sınıfı öğrencilerinin ubs.nevsehir.edu.tr web adresinden ders kayıt işlemlerini yapmaları ve danışman onayına göndermeleri gerekmektedir.
*Ders seçiminizi ders kayıt haftasında yapmalısınız. Ayrıca, öğrenim süresini aşan normal öğretim öğrencilerimiz ve aynı anda iki farklı diploma programında kaydı öğrenciler katkı payı ücretini, ikinci öğretim öğrencilerimiz ise öğrenim ücretlerini yatırdıktan sonra ders kaydını yapacaklardır.
Üniversitemize yeni kayıt olan öğrencilerimiz; Öğrenci Bilgi Sistemine Giriş ve Ders Kaydı İle İlgili Video İçin Tıklayınız.
*Bilindiği gibi pandemi nedeniyle 2020-2021 Eğitim Öğretim Yılı Güz Döneminde Üniversitemizde teorik derslerin tamamı NUZEM üzerinden uzaktan eğitim yöntemiyle yapılacaktır. Uzaktan eğitim ile yapılamayacak olan uygulamalı bazı dersler ise gerekli tedbirler alınarak yüz yüze yapılacaktır. Yüz yüze yapılacak olan teorik ve uygulamalı derslere ait ders programları akademik birimlerimizin web sayfalarından duyurulacaktır.
*Uzaktan Eğitim ile gerekli olan duyurular Üniversitemiz web sayfasından yayınlanacak olup, uzaktan eğitim sistemine giriş için öğrencilerin ders kayıtlarını yapmaları gerekmektedir. Ders kayıtları tamamlandığında uzaktan eğitim sistemi aktif hale gelecektir.
*Haklı ve geçerli sebeplerle bu süreler içinde kaydını yeniletemeyen öğrenciler, 05-09 Ekim 2020 tarihlerinde ilgili birim ile iletişime geçmelidir. Bu öğrencilerin kayıtları, mazeretlerinin haklı ve geçerli olduğu ilgili birimin yönetim kurulunca kabul edilmesi koşuluyla yenilenebilir.
* 28 Eylül-02 Ekim 2020 ve 05-09 Ekim 2020 tarihleri arasında ders kaydını yapmayan öğrenciler güz dönemi için ders kaydı yapamazlar ve öğrencilik haklarından yararlanamazlar.
** Kayıt dondurmak isteyen öğrencilerimiz, yarıyıl başlangıcından (05 Ekim 2020) itibaren on iş günü içerisinde kayıtlı bulunduğu anabilim dalı başkanlığına başvurarak kayıt dondurmak istediğine dair dilekçe ibraz etmek zorundadır.
Akademik Birimlerimiz Web Sayfalarına Ulaşmak İçin Tıklayınız.
- Güz Yarıyılı Süreç Takip Takvimi
- Enstitümüz, Uluslararası Kapadokya Sosyal Bilimler Öğrenci Kongresi'nin (KAPSOSBİL 2024) 5.sini Düzenleyecek
- Kaydı Silinen Öğrencilerin Listesi
- 2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı Güz Dönemi Ara Sınav Programı
- Yeşilay Burs Başvurusu
- Kaydı Dondurulan Öğrenci Listesi
- NEVÜ SBE Dergisi Eylül Sayısı Yayımlandı.
- Öğrenci Kimlikleri
- “Türk-Japon İlişkileri 100. Yılı” Özel Sayısı Makale Gönderimi Süresi Uzatıldı.
- 2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı Güz Yarıyılı Ders Kayıtları Hakkında
- 2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı Güz Yarı Yılında Yedek Listeden Kayıt Hakkı Kazanan Adaylar
- Kesin Kayıt Hakkı Kazanan Adayların Dikkatine!
- Görsel İletişim Tasarımı, Müzik Eğitimi Tezli Yüksek Lisans Programı Yetenek/Bilim Sınavı Sonuçları
- 2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı Güz Dönemi Ders Programı
- 2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı Güz Yarıyılı Lisansüstü Öğrenci Alım Sonuçları