*10-14 Şubat 2025 tarihleri arasında Enstitümüz lisansüstü programlarında kayıtlı öğrencilerimiz https://ubys.nevsehir.edu.tr web adresinden ders kayıt işlemlerini yapmaları ve danışman onayına göndermeleri gerekmektedir.
Ders kayıtlarının nasıl yapılacağı aşağıdaki linkte ayrıntıları ile anlatılmaktadır.
* Ders seçimlerini yapan öğrencilerimizin ekranın sağ üst köşesinde bulunan kaydet sekmesini tıklayarak danışman onayına göndermeleri gerekmektedir. Danışmanınızın onayından sonra ders kayıt işlemleriniz gerçekleşmiş olacaktır.
2-Katkı Payları / Öğrenim Ücretlerinin Ödenmesi
* Katkı Payları (öğrenim süresini aşan normal öğretim öğrencileri ve aynı anda iki farklı diploma programında kayıtlı öğrenciler ile tezsiz yüksek lisans programı öğrencileri) öğrenim ücretleri 10-14 Şubat 2025 tarihleri arasında T.C kimlik numarası ile Ziraat Bankası şubelerinden ödenebilir.
*10-14 Şubat 2025 tarihleri arasında ders kaydını yapmayan öğrenciler öğrencilik haklarından yararlanamazlar.
- İslam Tarihi ve Sanatları Tezli Yüksek Lisans Yedek Listeden Kayıt Hakkı Kazananlar
- 4 Yeni Programın Yabancı Uyruklu Aday Başvuru Sonuçları
- 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Güz Yarı Yılında 2. Yedek Listeden Kayıt Hakkı Kazanan Adaylar
- 4 Yeni Program İçin Öğrenci Alım Sonuçları
- 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Güz Yarı Yılında Yedek Listeden Kayıt Hakkı Kazanan Adaylar
- Enstitümüzün 4 Yeni Programına Lisansüstü Öğrenci Alımı Başladı.
- Enstitümüz Bünyesinde 4 Yeni Lisansüstü Program Açıldı!
- 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Güz Dönemi Ders Programı
- Müzik Eğitimi Tezli Yüksek Lisans Programı Yetenek/Bilim Sınavı Sonuçları
- Sosyal Bilimler Enstitüsü 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Güz Yarıyılı Lisansüstü Öğrenci Alım Sonuçları